پرش به محتوا
خانه » ساخت نظرسنجی در تلگرام بدون ربات با گزینه‌های زیاد و ناشناس

ساخت نظرسنجی در تلگرام بدون ربات با گزینه‌های زیاد و ناشناس

ساخت نظرسنجی در تلگرام

در نسخه 5.1 تلگرام و یا بالاتر شما می‌توانید ساخت نظرسنجی در تلگرام بدون ربات را تجربه کنید. ادمین می‌تواند تو نسخه کامپیوتر اندروید ایفون با قابلیت Poll یک رای‌گیری ناشناس “anonymous” و عمومی با تعداد گزینه‌های زیاد ایجاد کرده و منتشر کند.

بدون نیاز به هیچ ربات و برنامه ای در کانالها و گروهها نظرسنجی ایجاد کنید. در واقع چه ادمین باشید یا نباشید میتونید در گروهها یک نظرسنجی با گزینه های زیاد ایجاد نمایید و منتشر کنید.

هدف از ساخت نظرسنجی در تلگرام چیست

نظرسنجی‌ها راهی برای اطلاع از نظرات کاربران نسبت به پرسشی که ما داریم. قبلا با کمک ربات vote و ربات like میتوانستید اینکارو انجام دهید اما الان به انها نیازی ندارید و فقط کافیست آخرین نسخه تلگرام را دانلود کنید. در نسخه 5.1 تلگرام دو تغییر خوب و نسبتا مهم انجام شده است که یکی مشاهده تعداد افراد آنلاین در سوپرگروههاست و دیگری همین قابلیت نظرسنجی بدون ربات است.

ایجاد نظرسنجی بدون ربات با قابلیت Anonymous poll در تلگرام

استفاده از قابلیت Poll در این پیامرسان فرآیند زیاد پیچیده نیست و این قابلیت باعث شده است که ارسال نظر سنجی در تلگرام به ساده‌ترین شکل ممکن امکانپذیر شود و دیگه نیازی به ربات نداشته باشید.

خب برای ساخت نظرسنجی در تلگرام ابتدا باید تلگرامتون ورژن 5.1 یا بالاتر باشد، برای مشاهده نسخه تلگرامتون وارد بخش تنظیمات تلگرام شوید و در پاین صفحه شماره نسخه آن نوشته شده است پس از بروزرسانی وارد گفتگوی موردنظر شوید و روی علامت سنجاقک پایین کلیک کنید و سپس Poll را بزنید.

نظرسنجی در تلگرام بدون ربات

حالا در قسمت Poll question عنوان نظرسنجی را بنویسید یا سوال خود را مطرح کنید. در بخش Answer options گزینه ها را ایجاد کنید (تا 9 گزینه) حداقل باید این سوال شما دو گزینه داشته باشد.

ساخت نظرسنجی در تلگرام

پایین صفحه در قسمت Settings اگر Multiple Answers را روشن کنید کاربران میتوانند بجای یک گزینه به چنتا همزمان رای دهند و اگر خاموش باشد فقط میتونند به یک گزینه رای دهند، با توجه به سوال خود میتوانید از این بخش استفاده کنید.

پس از انجام مراحل بالا روی CREATE بزنید و در گفتگوی مربوطه منتشر کنید. توجه کنید پس از انتشار نمیتوانید سوال یا گزینه هارو را ویرایش کنید.

برای توضیحات درباره بخش Quiz Mode به این صفحه بروید

چگونه به نظرسنجی پایان دهیم؟

در حال حاضر این نوع نظرسنجی ها محدودیت زمانی ندارند. شما میتوانید پس از پایان زمان جمع آوری نظرات روی نظرسنجی ضربه بزنید با انتخاب Stop poll به نظرسنجی پایان دهید تا شخص دیگری نتواند نظر دهد یا نظر خود را پس بگیرد.

استپ دادن نظرسنجی تلگرام

اگر شما اشتباها به گزینه ای رای دادید میتوانید روی نظرسنجی یه لمس کوتاه کنید و Retract Vote و بزنید تا رای شما پس گرفته شود.

همانطور که مشاهده کردید تو این بخش به شما آموختیم که چگونه یک نظرسنجی برگزار کنید و تعداد و درصد گزینه ها را مشاهده کنید.

آیا امکان تقلب در این نوع نظرسنجی هست؟

به هیچ صورت نمیشه که آرا را دستکاری کرد، در واقع میشه یک گزینه و زیاد کرد ولی هیچکسی نمیتونه رای دیگری را کم کند و یا تو روند افزایشی بقیه تداخلی ایجاد کند. برا کسب اطلاع بیشتر به مقاله تقلب در نظرسنجی تلگرام مراجعه کنید

ساخت نظرسنجی با ربات like@

اگر میخواهید چالش یا مسابقه ای در کانال خود برگزار کنید براحتی میتوانید با استفاده از ربات های مختلف مانند لایک بگیر اینکارو انجام دهید. ارسال پست با قابلیت لایک زیرش که بصورت قلب یا ایموجی لایک و دیسلایک هست توسط ربات like@ براحتی قابل اجرا میباشد

استفاده از این با اصلا کار سختی نیست و بسیار آسان است و هر کسی میتواند براحتی با آن کار کند و برای پست های خود بکار گیرد. از مشخصات این بات آسانی و امن بودن آن است و امکان تقلب اصلا وجود ندارد.  برای فعال کردن این bot ابتدا وارد تلگرام شوید و LikeBot@ را در قسمت ذره بین بالا سرچ کنید سرچ کنید و یا اینکه از طریق این لینک آن را بالا بیاورید و سپس Start را بزنید. با آموزش ربات Like با ما همراه باشید.

دوستانی که نمیتونند سرچ کنند عبارت LikeBot@ را از اینجا کپی کنند، سپس در گفتگویی از تلگرام بفرستند و روش کلیک کنند تا وارد بات شوند

ربات like@

ارسال پست با قابلیت لایک به کمک ربات likebot@

برای ارسال پست با قابلیت لایک پس از استارت کردن این بات در اکانت شما فعال میشود و پیام زیر به نمایش در میاد

Let’s create a message with emoji like-buttons. First, send me the message. It can be anything — a text, photo, video, even a sticker

این پیام از شما میخواهد که یک سوال یا عکس و ویدیویی ارسال کنید و ما فرضا سوال میکنیم ( آیا از مطالب کانال راضی هستید؟ ) سپس از شما میخواهد یک یا چند شکلک که برای دکمه ها (تا 6 شکلک) استفاده کنید.

لینک ربات لایک تلگرام

در این مرحله از شما درخواست می‌شود تا ایموجی های مد نظرتان را وارد کنید. شکلک هایی که در این مرحله وارد میکنید پشت سرهم باشد یعنی تمام 2 3 یا 6 ایموجی را یه دفعه در یک پیام ارسال کنید ولی ما در اینجا به صورت نمونه دو ایموجی لایک و دیس لایک را قرار میدهیم  و سایر کاربران با لمس آن‌ها میتوانند نسبت به سوال یا عکس شما واکنش نشان دهند. (شما در این مرحله محدود به استفاده از اموجی ‌های خاصی نیستید و میتوانید هر کدام که دلتون خاست را انتخاب کنید)

آموزش رباتlike@

بعد از انتخاب ایموجی های مورد نظرتان، یک پیش نمایش از آن در صفحه چت ربات به نمایش در می آید و با زدن با گزینه Publish که در زیر ایموجی ها قرار دارد میتوانید این پست را به اضافه گزینه هایش در گروه یا کانالتان ارسال کنید در نظر داشته باشید. برای لغو هم میتوانید پیام های کلی بات را کلیر هیستوری کنید یا گزینه /cancel را انتخاب کنید

پس از لمس گزینه Publish باید چت گروه یا کانالی که میخواهید برای آن بفرستید را انتخاب کنید. سپس اعضا میتوانند اقدام به نظر دادن کنند و بدین صورت به راحتی توانستید اینکار را انجام دهید.

این ربات را در کجاها میتوان استفاده کرد

فرض کنید در گروه یا کانال خود که در حال مدیریت هستید، میخوایین که یک عکس یا متن را در آن ارسال کنید و با گذاشتن دو آیکون لایک یا دیس ‌لایک از کاربران و ممبرهای خود  برخواهید درباره این

3 دیدگاه دربارهٔ «ساخت نظرسنجی در تلگرام بدون ربات با گزینه‌های زیاد و ناشناس»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *