پرش به محتوا
خانه » برنامه تقلب در نظرسنجی تلگرام | دستکاری ربات هک لایک

برنامه تقلب در نظرسنجی تلگرام | دستکاری ربات هک لایک

تقلب در نظرسنجی تلگرام

آیا نرم افزار افزایش لایک در تلگرام یا برنامه ای برای زیاد کردن رای رایگان و تقلب در نظرسنجی تلگرام وجود دارد و میشه در نظرسنجی و مسابقه آنلاین تقلب کرد تا با پیروز شدن در اون شاد شویم؟

ما به شما یاد میدهیم که با تقلب در نظرسنجی تلگرام که با ربات VOTE و یا Poll ساخته شده است درصد آرای خود را به طرز چشمگیری بالا ببرید بدون اینکه کسی متوجه بشه!

خب شما در حال خوندن این مقاله هستید پس سه حالت دارد

1- مدیر کانال هستید و به دنبال این هستید که بدونید شرکت کنندگان دارن تقلب میکنن یا خیر!

2- رقیبتون رای هاش زیاد رفته بالا و شما شک کردید که داره چیکار میکنه!

3- خودتون تصمیم گرفتین که یجوری در نتایج دستکاری کنید تا بتونید از رقبا پیشی بگیرید و خلاصه شاد شوید.

روش تقلب در نظرسنجی تلگرام

خب شما چند راه دارید که در این نظرسنجی ها به نوعی تقلب کنید. اول اینکه اگر شخصی تعداد مثلا 700 رای دارد باید بدانید که همین تعداد اکانت پست او را لایک کردند تا به این صورت زیاد شود، نکته اینجاست که کسانی که این تعداد آرا را دادند واقعی بودند یا فیک و مجازی؟ بله درسته 700 اکانت مثلا رای دادند ولی این 700 اکانت میتونه دست یک نفر باشد یا توسط یک ربات ساماندهی شده باشد.

پس این شخص نه هک کرده و نه اینکه به نظرسنجی نفوذ کرده است. در واقعی خیلی راحت با اکانت هایی که در اختیار دارد توانسته درصد آرای گزینه مورد نظر را افزایش دهد.

برای هر اکانت در این پیامرسان فقط امکان ثبت یک رای وجود دارد، اگر شخصی ادعا کند میتواند بیشتر از یک لایک به یک نظرسنجی یا یک اکانت بدهد این دروغ است، تلگرام برای کسانی که بتوانند کارهایی شبیه این انجام دهند بیش از 300 هزار دلار جایزه درنظر گرفته است، پس همانطور که گفتیم باید تعدادی اکانت داشته باشید که بتوانید اینکار را انجام دهید.

شما نمیتونید این همه اکانت بسازید پس چیکار کنید؟ در واقع بهترین کار خرید رای تلگرام است. خیلی راحته کافیه از قسمت تماس با ما به پشتیبانی پیام بدید که در ازای مبلغ کمی ما با اکانت های که در اختیار دارید برای شما اینکارو انجام دهید و شما با خیال راحت فقط نظاره گر افزایش آرای خود باشید.

آیا هک ربات لایک امکانپذیر است؟

گاهی اوقات بعضیا فکر میکنند میتوانند امتیاز یکی و کم کنند و به دنبال هک نظرسنجی تلگرام هستند که همانطور گفتیم در Vote و Poll دو نظرسنجی ساز برتر، این امکان اصلا وجود ندارد که بتوانید آرای یک نفر را کاهش دهید. در واقع این غیرممکن است چون امنیت تلگرام بسیار بالاست. پس فقط میتوانید امتیاز خود را افزایش دهید که اون هم به کمک ما نیاز دارید.

همانطور که میدانید در تلگرام میتوان با دانش برنامه نویسی bot های زیادی طراحی کرد و بعضی کانال ها با همون بات های طراحی شده نظرسنجی درست میکنند و امکانات بیشتری هم به آن اضافه میکنند که اینها امکان دستکاری از طرف سازنده بات وجود دارد و شاید اقدام به تقلب کند. بات های رسمی Vote و Poll هستند که امنیت بالایی دارند.

اگر تقلب کنیم مدیر میفهمه یا نه؟

در واقع شما اگر احتیاط کنید اصلا کسی نمیتونه بفهمه که شما از این روش ها برای بالا بردن آمار خود استفاده کردید.

مثلا اگر کل رای دهندگان 1000 نفر است شما نباید یهو بیای 1000 تا از ما بخرید و به گزینه خودتون اضافه کنید که تابلو بشه، در واقعی شما باید هنگام سفارش در نظر بگیرید که حداکثر طبق میانگین شرکت کنندگان رای بخرید.

با رعایت این نکات همیشه یک برنده باشید

19 دیدگاه دربارهٔ «برنامه تقلب در نظرسنجی تلگرام | دستکاری ربات هک لایک»

  1. میتونین در یه مسابقه تلگرامی به یه نفر خاص رای بدین تا از رقبا جلو بزنه؟

      1. آیا فرم های نظرسنجی که با پرس لاین ساخته شده و برای هر رای باید شماره وارد کرد و بعد از وارد کردن کد رای داد را میشه دستکاری کرد

  2. سلام . چطور میتونید بفهمید که تقلب در نظرسنجی شده . ایا شما راهی دارید که اثبات کنه از طریق بات انجام شده . ممنون میشم کمکم کنید تا اثبات کنید ادمین کانال این کار رو با بات انجام داده

  3. هدایت رئیسی

    سلام میتونم تو نظر سنجی رای بیشتری بگیرم یعنی رای اضافه بگیرم تقلب کنم

    1. بالا توضیح دادیم امکان تقلب نیست ولی میشه بیشترش کرد که اونم تقلب محسوب نمیشه و روش خودشو داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *