پرش به محتوا
خانه » تشخیص لایک فیک تلگرام | کیا رای فیک استفاده می‌کنند؟

تشخیص لایک فیک تلگرام | کیا رای فیک استفاده می‌کنند؟

تشخیص لایک فیک تلگرام

آیا نرم افزار افزایش لایک در تلگرام رایگان و رای فیک وجود داره و رقبا با این برنامه در رای گیری ها درصد خود را بالا می‌برند؟ اگر تا به حال در رای‌گیری های برگزار شده در چنل های تلگرامی شرکت کرده باشید یا مدیر یک چنل باشید حتما مشاهده کردید که درصد و تعداد عده ای به صورت کاملا مشکوک بالا میروند و یا طی مدت کمی رای ان ها زیاد شده است و با خود فکر کرده این شاید لایک و رای فیک باشد و یا از ربات استفاده می‌کنند. برای تشخیص لایک فیک تلگرام در ربات های رسمی چند روش کاملا کاربردی وجود داره که اگر مدیر هستید براحتی می‌توانید افراد خاطی را شناسایی کنید. همچنین در ادامه چند نکته به شما می‌گم که کاری کنید دیگه کسی نتونه تقلب کنه!

روش‌های تشخیص لایک فیک تلگرام

البته اول باید تذکر بدیم اگر دیده اید بعضی شرکت کنندگان لایکشان زیاد است حتما دیلی بر تقلبی بودن آن نیست و نمی‌توان بی جهت یک نفر را متهم به استفاده و خرید لایک فیک کرد. شما باید از طریق روش زیر افرادی که از بات استفاده می‌کنند را شناسایی کنید.

1 – مدت زمان بالارفتن رای در هر دقیقه بالا باشد و 5 تا 5 تا یا بیشتر افزایش یابد. (مثلا بصورت متناوب تو یه بازه زمانی خاص)

2 – به مقدار لایک سین پست بالانرود و اگه مثلا 800 لایک طرف داشت و تعداد سین های اون کم بود مطمن باشید فیک است و از انتشار در گروهها و کانال ها زیاد نشده است.

3 – طی دو سه روز لایک کم و طی دو ساعت مثلا ده برابر اون دو سه روز بالا برود.

4- این روش مهمترین روش تشخیص لایک فیک تلگرام است که میتوانید شخص خاطی را شناسایی کنید. به کانال خود بروید روی اسم کانال کلیک کرده و از طریق سه نقطه بالا Statistics یا امارها را بزنید.

شناسایی لایک فیک تلگرام

صبر کنید تا صفحه زیر بارگزاری بشه و سپس برید به انتهای صفحه، در قسمت Recent Posts هر پستی که تو بازه زمانی 7 روزه در چنل خود گزاشتید را مشاهده می‌کنید و خیلی جالبه که می‌تونید بفهمید یک پست یا یک نظرسنجی به کجاها فوروارد شده !!!!!!!!!!!!

جلوگیری از تقلب در نظرسنجی تلگرام

مثلا این پست 977 بازدید داشته و تو هیچ گروه و کانالی فوروارد نشده!!! خب حالا نکتش کجاست؟؟؟ مثلا یک نظرسنجی یا پست 1000 لایک جمع کرده ولی پستش به هیچ جا فوروارد نشده یا مثلا به یکی دو گروه رفته و 1000 لایک گرفته!!!!! خب مشخصه این یک دروغه و طرف از رای فیک استفاده کرده.

تشخیص لایک فیک

در موارد بالا شاید شرکت کننده پست را در یک کانال بزرگ منتشر کند و اعضای اون کانال بصورت سریع اقدام به رای دادن کنند و سپس پاک کنند (بهترین چنل هم که بزارن محاله بالای دو سه هزارتا جمع بشه) که در اون صورت باید از شرکت کننده بخواهید اسکرین شاتی از کانال بدهد که پست را در آن قرار داده است.

چگونه از تقلب جلوگیری کنیم؟

خوشبحتانه راه مناسبی وجود داره که از تقلب و رای فیک تا 99 درصد جلوگیری کنید. با کمک این راه‌ها هرکسی قادر نیست با ربات رای فیک بزنه و در مسابقه جلو بیفته و این به برگزاری یک نظرخواهی سالم کمک خواهد کرد.

1 – ابتدا موقتا کانال را خصوصی کنید یا یک کانال موقت خصوصی بزنید و نظرسنجی و در اون قرار دهید.

2 – نظرسنجی را با ربات قدیمی vote@ برگزار کنید. (مهم)

همین دو راه و انجام بدید 99 درصد جلوی تقلب را خواهد گرفت و دیگه هرکی نمیتونه اعداد و دستکاری کند.

5 دیدگاه دربارهٔ «تشخیص لایک فیک تلگرام | کیا رای فیک استفاده می‌کنند؟»

  1. ممنون از توضیح خوبتون
    من خودم ادمین کانالم و خسته شدم از بس رو نظرسنجی‌هام لایک فیک زدن
    کانال و خصوصی کردم الان دیگه تقلب نمیشه، یا ادمینا اگه نمیخوایین کانال خصوصی کنین یک کانال الکی بزنین نظرسنجی و توش برگزار کنید و لینکشو بزارید کانال اصلی تا مردم شرکت کنن
    عالی میشه

    1. مرتضی افشار

      متن بالا توضیح دادم که تو قسمت امارها نگاه کنید اون پست به کجاها فوروارد شده، البته فقط گروه و کانال عمومی و نشون میده و خصوصی و ربات و پی وی و نشون نمیده اما تعداد کلی و میزنه

  2. حسین ابراهیم زاده

    اگه امکان ارسال عکس به سایر گروهها برای جمع کردن لایک وجود نداشته باسه چی

    1. اگه گفتن نباید فوروارد کنید وبی شنا فوروارد کنید میفهمن چون تعداد سین ها از تعداد ممبر های کانال بیشتر میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *