پرش به محتوا
خانه » خرید بازدید برای پست‌های کانال و چالش تلگرام [24 ساعته]

خرید بازدید برای پست‌های کانال و چالش تلگرام [24 ساعته]

خرید بازدید برای پست‌های کانال تلگرام

بهترین پنل بازدید برای خرید بازدید تلگرام، سایت ما برای سفارش افزایش ویو و سین پست‌های کانال با قیمت ارزان و تضمینی در خدمت شما می‌باشد. با خرید ویو برای چالش، مسابقات تلگرامی یا پست‌های آخر کانال خود عدد کنار قسمت علامتی چشمی آن را افزایش داده و محبوبیت خود را بالا ببرید.

همچنین شما می‌توانید به صورت روزانه بازدید خودکار برای 10 20 30 40 50 تا 200 پست آخر کانال خود را دریافت کنید. تمامی بازدیدکنندگان فیک ولی دائمی هستند و هیچ خطری ندارند.

پنل خرید بازدید تلگرام

موقتا در حال بروزرسانی و ارتقا پنل خدمات بازدید پست هستیم. اگر سفارشی دارید با ارسال پیام به آیدی زیر براتون انجام خواهیم داد. پس از ارسال پیام لینک پست یا گفتگوی خود را برای ما ارسال کنید و مشخص کنید چند پست آخر و چه تعداد بازدید برای آن اعمال شود.

به آیدی【Socialnet_admin@】پیام دهید

برای ثبت سفارش از ساعت 9 تا 23 می‌توانید با ما ارتباط برقرار کنید. محدودیت ویو برای هر پست فعلا 150.000 عدد است که خب عدد بسیار بزرگی است و اکثر مردم به این تعداد نیاز نخواهند داشت.

ویو تلگرام چیست؟

ویو (View) در تلگرام به تعداد دفعاتی گفته می‌شود که یک پیام یا یک پست در کانال‌ها، گروه‌ها، یا چت‌های شخصی مشاهده شده است. هر بار که یک کاربر یک پیام خاص را مشاهده می‌کند، شمارنده بازدید اون افزایش می‌یابد. این ویژگی به مدیران کانال‌ها و گروه‌ها کمک می‌کند تا میزان تعامل و مشارکت مخاطبان خود را بسنجند.

ویو‌ها در تلگرام می‌توانند برای پست‌های مختلف از جمله پیام‌های متنی، تصاویر، ویدیوها، استیکر، ویدئو مسیج، نظرسنجی و … نمایش داده شوند. تعداد ویوها معمولاً در پایین پیام نمایش داده می‌شود و می‌تواند به مدیران نشان دهد که کدام نوع محتوا بیشتر مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

خرید بازدید برای چه پست‌هایی امکان پذیر است؟؟

افزایش آمار بازدیدکنندگان برای کانال‌های عمومی امکان پذیر است. پس برای اینکه بتوانید سفارش را ثبت کنید موقتا کانال خود را عمومی کنید و پس از تکمیل سفارش مجدد به خصوصی یا پرایوت کنید. چون همانطور که اعضا نیاز به دیدن آزاد پست‌های شما دارند، یوزرها ما هم نیازمند بازدید کردن آزادانه از چنل شما هستند.

اگر شما مالک کانال نباشید و قصد داشته باشید برای یک پست چالش یا مسابقه بازدید بخرید، اینجا خصوصی بودن چنل مسئله ای نیست و با کمی هزینه بیشتر اینکارو انجام خواهیم داد.

افزایش بازدید برای چالش و مسابقات

فرض کنید یک کانال مسابقه برگزار کند و بگه هر کس بازدید آن بیشتر باشد اول است و شما مالک کانال نباشید پس شما باید همون پست را در بین دوستان، آشنایان، همکاران و … انتشار دهید تا بازدید آن زیاد شود. یا اینکه فوروارد کنید به گروه‌ها و از ادمین کانالی بخواهید که اون پست را مدت زمانی در چنل خودش قرار دهد که البته باید هزینه‌ی نسبتا زیادی برای اینکار بپردازید.

با پخش تو گروهها هم با وجود ربات‌های ضداسپم کار سخت است و نهایت بتوانید کمی ویو جمع کنید. بعضی وقتا نیاز به بازدید زیادی دارید و چنتا سین افراد واقعی جوابگوی نیاز شما نمیباشد پس باید چیکار کنیم؟

بهترین کار اینه که از پنل‌های ارزان خرید ویو تلگرام استفاده کنید و بدون هیچ دردسر و وقت طلف کردنی به هر تعدادی که نیاز داشته باشید اون بنر را سین میزنیم و ویو آن را افزایش میدهیم. هر بنری که داشته باشید مثل تبلیغ چالش و … می‌توانیم بازدید اون را بالا ببریم، بدون اینکه کاری انجام دهید. فقط کافیست سفارش دهید و بنر خود را برای ما فوروارد کنید و بقیه کار را به ما بسپارید.

خرید بازدید برای پست تلگرام

چگونه تعداد بازدید پست‌های تلگرام را افزایش دهیم؟

چند راه عملی برای افزایش بازدید تلگرام شما وجود دارد. یکی از روش‌های معروف، روش بازدید واقعی است. به عنوان مثال، شما می‌توانید کانال خود را از طریق کانال‌های اجتماعی دیگر تبلیغ کنید و سعی کنید از این طریق ممبر جذب کنید. البته برای این کار نیاز به انرژی و زمان زیادی است تا بتوانید تعدادی ممبر تلگرام جذب کنید.

برخی از افراد ممکن است هرگز نتوانند کانال خود را به اندازه کافی رشد دهند و برخی دیگر به بیش از یک سال کار سخت و پیوسته نیاز داشته باشند. اما چرا وقت خود را به این کارها اختصاص دهید وقتی می‌توانید خدمات تلگرام را از طریق وب سایت ما خریداری کنید؟ لطفاً انرژی خود را هدر ندهید و به ما اجازه دهید پست‌های کانال شما را پرطرفدار جلوه دهیم.

وقتی بازدیدهای پست را برای پست‌های کانال خود در وب سایت ما خریداری می‌کنید، می‌توانیم بصورت فوری برای شما اینکارو انجام دهیم. ممبرهای شما این افزایش در بازدیدها را متوجه خواهند شد و ترجیح میدهند که در کانال شما بمانند. همچنین، زمانی که به دنبال افزایش نهایی هستید، پیشنهاد می‌کنیم ممبر تلگرام را نیز خریداری کنید. برای داشتن یک کانال جذاب، بهتر است تعداد بازدید و مشترک کانال را همیشه متناسب هم نگه دارید.

ویو تلگرام چیست

چرا باید بازدیدهای پست تلگرام را از ما بخرید؟

این یک امر بدیهی است مطالبی که بازدید بالایی دارند، دیگران را ترغیب به خواندن و انتشار آن مطلب میکند. این عامل باعث ماندگاری اعضا در کانال میشود و چنل هایی که مطالب و پست های آن سین بالایی داشته باشند موفقیت کانال و پیشرفت آن بیشتر خواهد شد. همیشه لازم نیست که ویو بخرید، بلکه باید با تولید محتوای خوب در آینده افراد را جذب کنید و چنل خود را گسترش دهید

1- افزایش قابل توجه ویوها

هنگامی که بازدیدهای پست تلگرام را از ما خریداری می کنید، می توانید باعث افزایش قابل توجهی در تعداد بازدیدها پست خود شوید. این به شما کمک می کند تا محتوای خود را به یک جمعیت بزرگتری ارائه کنید و بیشترین تأثیر را بر دنیای مجازی داشته باشید.

2- خرید بازدید و افزایش اعتبار و اعتماد

بازدیدهای بیشتر به پست های شما منجر به افزایش اعتبار و اعتماد شما در نظر هواداران و مخاطبانتان می شود. وقتی که بیشترین تعداد بازدیدها را دارید، افراد بیشتری به شما اعتماد می کنند و به شما به عنوان یک منبع قابل اعتماد نگاه می کنند. پس علاوه بر اینکه لفت نمیده، بلکه لینک شمارو هم به دوستان و اشنایان خود معرفی می‌کند.

اعتماد مهمترین عاملی است که ممبرهای شمارو ترغیب به استفاده از خدمات شما می‌کند. علاوه بر این با خرید ری اکشن هم می‌توانید اعتماد اعضارو دوچندان کنید.

3- افزایش فروش محصولات شما

مهمترین هدف افرادی که در تلگرام یک کانال یا گروه راه‌اندازی کرده‌اند، کسب درآمد بیشتر است. آنها در طول روز زمان زیادی و صرف می‌کنند تا بر روی کانال یا گروه تلگرامی خود کار کنند و به درامدی از فروش محصول یا تبلیغات برسند. اما باید بدانید که این کار بسیار سخت است و برای افزایش اعتبار و اعتماد مردم و افزایش درآمد، باید روش‌های خاصی را اتخاذ کنید و همواره پشتکار داشته باشید.

برای افزایش درامد و جلب اعتماد ممبرهای چنل خود باید یک فاکتور مهم را در نظر داشته باشید. این فاکتور مهم افزایش تعداد بازدیدهای پست‌های تلگرامی است. هرچه تعداد چشمی زیر پست بیشتر باشد، کاربران بیشتری به محصولات شما اعتماد می‌کنند و این اعتماد به افزایش فروش منجر خواهد شد.

نکات مهم در باره پنل خدمات بازدید

  • 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز آماده پذیرفتن سفارشات هستیم
  • افزایش سین تلگرام برای پست شما فقط در کانال های عمومی انجام میشود.
  • افزایش ویو تلگرام برای پست های که با قوانین کشور مغایرت داشته باشند پذیرفته نخواهد شد.
  • خرید بازدید برای هرنوع چالش یا مسابقه مناسبتی امکانپذیر است
  • سفارش شما در مدت 1 الی 2 ساعت پس از ثبت شدن انجام می‌شود.
  • امکان انجام پروسه بالارفتن ویو بصورت فوری و آهسته وجود دارد.
  • امکان هک و کم کردن بازدید پست رقبا وجود ندارد.